Business Days Iași, maraton de workshop-uri și conferințe

untitled(2)Doar 10% din firmele din România au site web și numai 5% dintre aceste site-uri pot fi ”răsfoite” și pe mobil, fără probleme. În plus, întreprinzătorii pierd o mare parte dintre clienți pentru că nu iau în calcul și importanța tehnologiei Mobile, într-o perioadă în care sunt mai mulți deținători de SmartPhone-uri decât de laptopuri și calculatoare. Iar marketingul online îți dă bătăi de cap atunci când vine vorba de bani, timp și de cunoștințe.
Acestea au fost câteva dintre concluziile workshop-ului Cum să folosești în mod eficient mediul online și mobile pentru succesul afacerii tale. Discuțiile au avut loc în cadrul Business Days, desfășurate la Iași, în perioada 1-2 octombrie, în incinta Palas Mall. “Online-ul e ca o căsnicie. Deși credem că avem control, de fapt nu avem! Tot ce mișcă în online ne concurează pentru atenția limitată a potențialilor clienți: concurăm cu pisicuța vecinului, cu știrile ProTv, cu orice altceva circulă pe net. În plus, când trebuie să contorizăm realizările de pe online, petrecem mai mult timp explicând un raport decât creându-l. Iar online-ul nu e tocmai roz pentru că, dacă vrei să faci ceva calitativ, ai nevoie de timp, bani și cunoștințe”, este de părere Călin Biriș, digital director, Loopaa, cel care s-a ocupat de marketing pentru Trilulilu și Zonga.
Practic, învățăm să pilotăm un avion din zbor, citind manuale care se schimbă în orice oră, spune acesta. Din fericire, există și soluții.
Dacă ai timp și cunoștințe, dar n-ai bani, poți apela la social media&content, încercând să obții reclamă gratis. Datorită subiectului de discuție lansat pe site, vizitatorul de moment poate să te recomande mai apoi gratuit altor vizitatori.
Pentru a doua situație (ai bani și cunoștințe, dar n-ai timp), există agenții, freelanceri sau angajați. Cu primii este mai ușor, pentru că poți contoriza succesul/insuccesul unor măsuri, iar contractul poate fi reziliat oricând, în vreme ce un angajat poate fi concediat mai greu.
Mai există și a treia ipostază, a celor care au bani și timp, dar n-au cunoștințe. Pentru ei există traininguri, cărți sau consultanță, crede Biriș.
Seria de evenimente organizate în cadrul Business Days Iași s-au derulat pe parcursul a două zile, 1 și 2 octombrie. Secretele comunicării, Atragerea de fonduri pentru finanțarea afacerii tale, Stimularea pasiunii, a creativității și a inovației în companie, Despre comportamentele mască și ce vedem dincolo de ele, Branding și poziționare și Arta de a rezista pe piață au fost workshop-urile pentru care biletele s-au epuizat rapid.
Și la fel de repede s-au epuizat și prezentările vorbitorilor. Numeroși, în contratimp, aceștia au trebuit să facă dovada conciziei și a talentului de a prezenta esențialul în cele 10-15 minute alocate fiecăruia dintre ei.
Într-un limbaj specializat sau într-unul lejer, după pregătirea, experiența și capacitatea de a vorbi în public.
Lista speakerilor a inclus nume cu greutate în domeniile din care provin, nume care au concurat cu tematica workshop-urilor, a meselor rotunde și a conferințelor din program. Marius Ștefan, general manager Autonom Rent a Car, Ilinca Păun, managing director, Colliers, Ioana Șimon, specialist comunicare I’m Possible Media, Severin Sânzâianu, managing consultant, Premian, Eusebiu Burcaș, fondator Burcash, Dan Schipor, Managing Partner, Daris, Valentin Nagacevschi, CEO Ceva mai mult design, Bogdan Nițulescu, director de vânzări Microsoft sau Adrian Ursu, managing director BrandFusion.
Printre ei, au fost și vorbitori de profesie, cum ar fi Călin Iepure, managing partner, Training Masters, Nicu Zegheanu, trainer&consultant, Life Business Skils sau Ronald Borsi, managing partner, Solver Training&Consulting.
Trăgând linie, organizatorii au bifat în cele două zile, 23 de evenimente, incluzând și serile speciale VIP, o tombolă, o prezentare de modă și o degustare de vinuri speciale.

Performanţele Iaşi Business Days, în cifre:
• 984 de participanţi dintre care 113 speakeri şi 36 de persoane acreditate din partea presei
• 44% dintre participanţi sunt manageri, 26% antreprenori, 27% profesionişti şi 3% studenţi şi elevi
• 235 de participanţi s-au înscris în prima zi la sesiunile de business networking, iar 226 în cea de-a doua zi
• 6.753 de tranzacţii au fost realizate prin platforma online meet-me, dintre acestea 97% au fost pentru schimburi de date de contact
• Conferinţele şi mesele rotunde au avut peste 24.000 de vizualizări online pe durata celor două zile cu o concentrare mai mare în prima zi (aproximativ 65%)
• Evenimentul a fost transmis live atât pe platforma Business Days, cât şi pe platforma IBS TV.

Post Author: Redactia FNR

Redactia FNR
Domeniul agro-alimentar sub lupa specialiștilor!

Leave a Reply

Fi primul care comentează !

Anunță-mă dacă sunt
avatar
wpDiscuz