In luna iulie, promovata la nivel international drept “Luna Artei Culinare”, Centrul de training romano-belgian Horeca School, in parteneriat cu noul sau proiect Gourmet Connection si magazinul specializat Desertonline.ro, provoaca pasionatii de bucatarie din mediul online sa se intreaca in talent in cadrul campaniei #horecaXperience.
Astfel, pe durata intregii luni (1-31 iulie), bloggerii culinari care inca nu au obtinut acreditarea de bucatar sau patiser, au sansa de a concura in cadrul unei competitii care ii poate ajuta sa isi treaca pasiunea pentru gatit la un alt nivel sau, dupa caz, pentru a putea fi ambasadorii unui caz social pe care vor sa il sustina.
Pentru a se putea inscrie in competitie, bloggerii vor trebui sa gateasca o reteta de preparat sarat si un desert cu care s-ar putea prezenta si in fata unui client de restaurant. Calitatea preparatului si a fotografiilor inscrise in concurs, tehnicile de gatire folosite, originalitatea si, nu in ultimul rand, modul de prezentare in farfurie vor avea un cuvant important de spus in luarea deciziei finale, mai ales ca produsul final va fi „degustat” vizual.
Castigatorii campaniei vor fi desemnati in prima saptamana de dupa inchiderea aplicatiilor de catre un juriu format din chefi bucatari sau cofetari cu o vasta experienta in domeniu, lectori in cadrul cursurilor practice Horeca School (Chef Nico Lontras , Chef Ionut Susala si Pastry Chef Ana Consulea de la Zexe Cofeturi), alaturi de cate un membru venit din partea organizatorilor (Cristina van der Schaaf – fondatoare a Centrului de training Horeca School si Gourmet Connection si Bogdan Vlad – owner Desertonline.ro).
Mai multe detalii despre campania #horecaXperience puteti gasi in comunicatul de presa atasat sau pe pagina oficiala a campaniei: horecaschool.ro