business_days_timisoara_sigla_food_news_romania• Tu știi ce-i inspiră pe antreprenori, când pun bazele unor afaceri de succes?
• Știi care sunt tendințele în business în 2015?
• Ești la curent cu tehnologiile care îți aduc viitorul mai aproape și îl fac „mai accesibil”?
• Vrei să fii un manager „la standarde europene”?
• Știi cât trebuie să investească un angajat pentru a fi „pe val”?
În 31 martie și 1 aprilie 2015 cel mai mare eveniment de business din România, Business Days vine la Timișoara, locul în care va celebra 5 ani de existență. Peste 1000 de participanți și 150 de speakeri sunt așteptați la Centrul Regional de Afaceri din Timișoara să răspundă provocărilor pieței zonale de afaceri.
Laszlo Pacso, fondator şi coordonator proiecte Business Days susține că: „anul acesta este un an special pentru noi, pentru că ne aflăm în acel moment, când proiectul trece de la național la internațional și este, în același timp anul în care atenția noastră se mută de la progres la excelență. Este anul în care depunem eforturi mari pentru creșterea calității și eficienței activității noastre. Este anul în care ne propunem ca Business Days să devină un standard de calitate în organizarea de evenimente de business atât în România, cât și la nivel global”.
Ediția de anul acesta de la Timișoara reunește atât specialiști, cât și practicieni din diverse domenii care vin cu răspunsuri și soluții la problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiune. Orașul de pe Bega celebrează Business Days prin organizarea, în premieră a unui studio live, în care, pe toată durata evenimentului se vor transmit prin live-streaming online o serie de emisiuni, dezbateri, mese rotunde, interviuri cu oamenii de afaceri din regiune, speakeri și personalități din mediul de business național, cu scopul de a radiografia cât mai exact caracteristicile mediului de business local și regional. În cadrul studio-ului live, antreprenorii prezenți vor fi puși în situația de a gândi în viitor, de a simți pe pielea lor cum e să fii prim-ministru și care sunt primele 3 măsuri pe care le-ar lua pentru a susține dezvoltarea antreprenoriatului în România, care sunt domeniile care au succes, de ce, care este opinia lor legat de ultimele modificări legislative cu impact asupra mediului de business, cum noua paradigmă economică influențează modificarea comportamentului antreprenorilor, managerilor și liderilor zilelor noastre. Astfel, în noua paradigmă a dezvoltarii pe termen lung, câteva direcții pot face diferența:
• Inovația a fost și rămâne un puternic factor de diferențiere pe piață
• generarea de schimbări sociale pozitive cu impact direct asupra comunității aduce valoare adăugată
• integrarea perspectivei ecologice și etice în dezvoltarea noilor afaceri pentru dezvoltarea durabilă a viitorului.
Încă din anul 2012 Business Days a introdus în strategia de organizare a evenimentului și efectuarea unor interviuri și studii de piață înainte de fiecare eveniment cu scopul de a înțelege cât mai bine nevoile, provocările și problemele cu care se confruntă oamenii de afaceri din regiunea respectivă. Sunt interesante concluziile cercetării de anul acesta, realizată pe un eșantion de 150 de manageri, antreprenori și profesioniști din regiunea din jurul Timișoarei:
• preocuparea ANTREPRENORILOR este centrată pe creșterea numărului de clienți, pe creșterea vânzărilor, pe îmbunătățirea relației cu clienții, pe fidelizarea clienților existenți, în plan secund pe dezvoltarea abilităților de marketing, comunicare, PR, folosirea eficientă a mediului online, mobile și social media și abia pe planul al treilea se situează nevoia de a găsi soluții pentru atragerea de finanțare sau atragerea talentelor în organizație

• preocuparea MANAGERILOR din regiune este centrată, în primul rând pe îmbunătățirea comunicării, a abilităților de leadership, conducerea echipei, pe modalități eficiente de atragerea talentelor în echipă, pe creșterea implicării acestora, pe motivarea lor și altfel decât strict pecuniar, pe stimularea creativității și a inovației în echipă, pe plan secund sunt îmbunătățirea abilităților de planificare, organizare, management al timpului, luarea deciziilor, gestionarea bugetelor, în al treilea plan manifestă un interes din ce în ce mai mare în a găsi soluții pentru a echililibra balanța între activitatea profesională și viața personală

• preocuparea PROFESIONIȘTILOR din regiune este centrată în primul rând pe nevoia de a-și consolida brandul personal, pe creșterea numărului de clienți, pe dezvoltarea abilităților de vânzare, negociere și fidelizare a clienților existenți, pe plan secund sunt atenți la dezvoltarea abilităților de comunicare, marketing, în planul al treilea atenția este orientată către gestionarea riscurilor și mai ales către dezvoltarea abilităților de a găsi cei mai potriviți parteneri, asociați sau finanțatori pentru dezvoltarea afacerilor lor.
Completarea perspectivelor oferite de management și leadership cu mai mult spirit antreprenorial, cu o abordare socială complexă care să genereze schimbări sociale cu impact pozitiv, ce pot fi realizate prin creșterea inițiativelor antreprenoriale- sunt elemente absolut obligatorii în peisajul de business actual. Angajaților și managerilor deopotrivă li se cere să-și gestioneze rolul și poziția pe care o ocupă, să ia decizii ca și cum ar fi afacerea lor. Prin perspectiva personală, pot să genereze schimbările de care este nevoie. Dezvoltarea împreună, a afacerii și a comunității, a individului și a organizației confirmă schimbarea paradigmei managementului modern.
Managementul maximizează rezultatele, leadership-ul maximizează dezvoltarea și valorificarea potențialului uman, motivația și satisfacția oamenilor, iar antreprenoriatul maximizează inovația și inițiativele de schimbare socială. Reunite împreună în rolul extins al conducerii, acționând simultan, sunt premise pentru griija sporită față de viitor, față de comunitate, față de mediu.

În primele două săptămâni de rezervare, respectiv până pe data de 15.03.2015, ora 23.59, este în vigoare oferta de tip early-bird, prin care oricine poate participa la eveniment cu o reducere, din start de 15% la orice tip de acces.
Costurile tichetelor de acces precum şi formularul de înscriere se găsesc pe pagina dedicată evenimentului: http://www.businessdays.ro/Evenimente/Timisoara-Business-Days-2015

Printre speakerii invitaţi ai acestei ediţii se numără personalităţi care au un cuvânt de spus în lumea afacerilor precum: Marius Ghenea, Orlando Sasz , Felix Patrășcanu, Adrian Bădescu, Codrut Ianasi, Eliza Rogalski, Liviu Stoleru, Dragos Anastasiu, Felix Daniliuc, Ovidiu Toader, Răzvan Ogarcin, Cătalin Olteanu, Gigi Nacev, Florentin Banu, Dragoș Anastasiu şi mulţi alţii.

Timisoara Business Days 2015 este organizat cu sprijinul partenerilor săi: Raiffaisen Leasing, EY Romania, Fan Courier, UniCredit, AON, DPD, Philips Romania, SBR, Brand Fusion, Cemacon, Zitec, Genoveva Hossu, Bursa de Valori Bucuresti, Toyota Romania, Universul Juridic, Dedeman, Autonom Rent a Car, Dallmayr, Aqua Carpatica, Millward Brown, Peroni by Italy, Bittnet, Netlogic, Maastricht School of Management, Gafoprint, Amulete, ANIS, Akcces, FEAA.
Parteneri media: Wall Street , Europa FMI,9AM, Romania Libera, Manager Expres, Cariere, Mass Media Consulting, Ziua de Vest, Digi 24Timisoara, Business Woman, BestJobs.ro, Portal HR, startups.ro, Jurnalul de Afaceri, FoodNews.ro, Transilvania Business, Retail FMCG, Debanat, Tion, Agenda, PubliTim, Radio Timisoara, Pressalert, Garajul de PR, Buticul de inspirație by Dana Tudor.

0 0 votes
Article Rating

Scris de

Lucian Cuibus

Founder and manager at Food News România.
Sunt absolvent al USAMV Cluj-Napoca, specializarea Tehnologia Prelucrării Produselor Agricole și al masterului internațional Food Quality Management. Din anul 2013 sunt Doctor în Ingineria Produselor Alimentare, titlu obținut la Alma Mater Studiorum Universitatea din Bologna, Italia.